Поради Великих людей
Візуальний мерчандайзинг є важливим інструментом у ритейлі, який безпосередньо впливає на продаж та успіх магазину. Він складається з різних прийомів, які допомагають оптимізувати розміщення товарів, щоб привернути увагу покупців, підвищити рівень продажу та забезпечити комфортні умови для здійснення покупки. Розглянемо ключові методи та стратегії, які використовуються досвідченими рітейлерами для досягнення найкращих результатів у візуальному мерчандайзингу.
Категорійний менеджер - це спеціаліст, який керує асортиментом товарів. Чим більше у компанії товарних позицій, тим більше проблем із їх просуванням та ефективністю продажів. Зробити так, щоби асортимент приносив максимальний прибуток — робота категорійного менеджера.
SRM досить складно продати в ланцюгу поставок, і менеджери із закупівель часто сумніваються, з чого почати. У цій статті запропоновано коротку інструкцію, яка допоможе компаніям запустити процес управління взаємовідносинами з постачальниками.
Успішність бізнесу вимірюється прибутком та часткою ринку, тому ключовий гравець у команді — керівник відділу продажу. Якщо компанія і так знає, як побудувати процес продажу, посада начальника відділу продажів буде швидше номінальною. Але тут йтиметься про те, яким має бути найкращий керівник "продавців".
Кожен новий виток коучингу починається однаково - з чергової модної методики, гарної назви та набору інструментів. Але закінчується все там же — у глухому куті, де питання більше не рухають, а натхнення перетворюється на звичку.
Кваліфікація співробітників у російських компаніях у середньому нижча, ніж у західних. Щоб виправити це потрібно розвивати корпоративні команди. Експерти розповіли, як підвищувати компетенцію кадрів, використовуючи нові технології
Більшість компаній відзначають цінність інвестицій у людський капітал. Згідно з дослідженням ВЕФ, дві третини топ-менеджерів хочуть у перший рік отримати повернення коштів, вкладених у навчання співробітників. Але лише 20% упевнені, що зможуть це зробити.
Ефективність керівника залежить від цього, наскільки добре працюють його підлеглі. У його компетенції входить вміння давати завдання так, щоб вони були виконані точно як потрібно. Однак так виходить не завжди. Буває, що співробітник не почув, не зрозумів, неправильно витлумачив і тоді пиши зникло.
Накануне, мне попался интересный кейс, связанный с нашей таможней и извечным вопросом таможенной стоимости. Хочу здесь поделиться неким подобием инсайтов и своих мыслей по этому поводу:
Причин для демотивації співробітника та зниження його бажання діяти у робочому процесі ефективно може бути безліч.
Коучинг - це процес, в результаті якого людина досягає поставлених цілей та завдань.




